new start

هلو مای فرندززززززز خوبین ؟؟؟

هفته ی پیش نتایج اومد زیاد راضی نیستم چون رتبم نزول کرده(!!!!)ولی اگه واقع بینانه نگاه کنم خیلی وضعم از بقیه بهتره.خب چیکار کنم من واسه چیزی که مهم نیست و دوستش ندارم نمیتونم وقت بذارم واسه همینه که شیمیو زیست و ریاضی و هندسه و درس های اختصاصیم عالین(20)و از عمومیام دینی و عربیم20 هست بقیشو نمیدونم جغرافی و دفاع و اینارو در طول سال کلا نخوندم تو ترم نشستم خوندم همشونم 19 شدم معدلم هرری افتاد پایین....در حالیکه رتبه بالایی زیست و شیمیش 18 هه اونم با کلی ارفاق تو مستمر و اینا اومده این درسای مسخره رو 20شده... ولی مهم نیست....

استارت ترم دومم با یه هفته تاخیر زده شد امیدوارم این یکی دیگه مثل ترم اول نشه و بتونم  حقمو از اونیکه حقش نیست بگیرم(بعلهههههه)

هفته ای که گذشت کلا هفته ی خوبی نبود یعنی اصلا هفته ی خوبی نبود برای من هر روزش با آه و اشک گذشت امیدوارم هفته ی خوبی داشته باشیم هم من هم تک تک شماها

 



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت22:51---16 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد..اما او که بدرقه می کند خوب می داند...کاسه آب معجزه نمی کند...سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتون.
پاسخ:likeeee.سلام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: زندگی من ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:, | 15:16 | نویسنده : پریشاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.